Minecraft Launcher : SKLauncher 3.2 For Windows

SKLauncher - Minecraft Launcher For Windows


Apa itu SKLauncher ?

SKLauncher adalah salah satu launcher Minecraft yang berfungsi untuk menjalankan game Minecraft Java Edition secara gratis. Launcher ini memungkinkan pengguna untuk memainkan game Minecraft dengan modpack dan skin yang berbeda. SKLauncher juga memberikan pengalaman bermain yang lebih lancar, keamanan yang lebih baik, dan antarmuka yang lebih ramah pengguna. Anda dapat mengunduh versi terbaru dari SKLauncher secara gratis dalam artikel ini.


Fitur Utama SKLauncher 


Built-in modloaders

SKlauncher adalah sebuah launcher yang menawarkan integrasi modloader Fabric, Forge, NeoForge, dan Quilt yang mulus, memungkinkan Anda menyesuaikan pengalaman Minecraft dengan mudah.


Modpacks installation

SKLauncher memudahkan pengguna untuk bermain menggunakan Mods tanpa perlu menginstal Launcher tambahan, karna sudah terintegrasi dengan mods dari Curseforge/Modrinth. Pengguna dapat langsung mencari dan meng-install nya didalam SKLauncher.


Lightweight and fast update

Selain ringan, SKLauncher juga dilengkapi sistem Delta Updates baru yang secara otomatis mengidentifikasi dan mengunduh file yang hilang dalam data game.


Easy skin and cape management

Kelola tampilan dalam game melalui situs web resmi SKLauncher. Setelah login, pengguna dapat mengakses tampilan personalisasi, di mana pengguna dapat dengan mudah mengupload skin atau capes nya sendiri. Jika pengguna tidak memilikinya, Pengguna SKLauncher dapat menggunakan skin dan capes yang telah tersedia hanya dengan beberapa klik saja. Dan itu semua gratis.


Vibrant community on Discord

Server Discord SKLauncher sebagai pusat utama untuk semua hal yang berhubungan dengan Minecraft. Jika para pengguna memerlukan bantuan terkait masalah teknis, ingin menjelajahi fitur baru, atau ingin berdiskusi, tim dukungan SKLauncher yang berdedikasi dan anggota yang berpengetahuan siap membantu. Bagikan bangunan luar biasa Anda dan terhubung dengan sesama pemain yang memiliki minat yang sama terhadap game ini.


Built on a foundation of integrity and commitment to our users

SKLauncher memprioritaskan keamanan para pengguna nya yang memberikan pengalaman bermain dengan nyaman tanpa ada yang perlu dikhawatirkan. SKLauncher memiliki sejarah panjang dalam hal keamanan yang dapat diandalkan. Dengan ratusan ribu pengguna yang puas di seluruh dunia, SKLauncher telah membangun reputasi yang sangat baik dalam menyediakan lingkungan permainan yang aman dan stabil. Kami menjaga keamanan dengan serius, itulah sebabnya kami menggunakan VirusTotal untuk memindai peluncur kami secara cermat untuk mencari potensi ancaman.


Update Log SKLauncher 3.2

Update 3.2

Hey Minecrafters! Gear up for an technical update of SKlauncher! We've been mining and crafting some cool new features and fixes in version 3.2. From new mod support to essential system upgrades.


changelog 3.2

This update is a significant step forward in enhancing your Minecraft experience, with a special focus on technical enhancements and the first phase of UI improvements. While we've concentrated on the under-the-hood upgrades to ensure a more stable and efficient gaming experience, you'll also begin to see the initial touches of our efforts to refine the launcher's user interface. Here’s a closer look at what’s new:


Added NeoForged Support

Elevate your modding game! NeoForged compatibility means more power to your play. Get ready to explore new dimensions in Minecraft modding. Whether you're into intricate machinery, expansive new worlds, or anything in between, NeoForged brings your ideas to life with ease and efficiency.


Skin Support for 1.20.2

Good news for all Minecraft enthusiasts! We've fixed the long-standing issue with skin support for Minecraft version 1.20.2. Your characters can now display their unique skins correctly in the game, restoring the personal touch to your Minecraft experience.


Language Expansion

สวัสดี! Salam! ¡Hola! With the addition of Thai, Azerbaijani, and Argentine Spanish, we're embracing players from diverse corners of the world. More gamers can now navigate SKlauncher in their native languages, making the Minecraft experience more inclusive and accessible.


Java Update - Dropping Support for 11-16

It's time to level up with Java 17 or 21. This critical update ensures a smoother, more secure Minecraft experience, optimizing performance and enhancing security features. Upgrade now for a seamless gaming adventure.


macOS 10 - No Longer Supported

Attention, Mac users! We're saying goodbye to macOS 10. As technology evolves, so does SKlauncher. Ensure your system is updated to continue enjoying your block-building escapades without a hitch.


Goodbye GTK 2

We've bid farewell to GTK 2 support, paving the way for a more streamlined and modern user experience. The result? A sleeker, more stable, and more efficient launcher that's ready to handle all your Minecraft needs.


Security Tightening - JSON Parser

We've patched up a critical vulnerability in our JSON parser. Rest easy knowing that your gaming sessions are now safer, with enhanced security measures in place to protect your Minecraft world.


Dozen of other fixes

From minor tweaks to significant overhauls, we've diligently squashed bugs and refined features. The launcher is now more polished than ever, ensuring a smoother, more reliable, and enjoyable Minecraft experience.


Download SKLauncher 3.2 


Download : Link Klik Disini
Size : 1.7 MB
Official Website : skmedox.pl



Jika ingin request Map, Resource Pack, Shader, Premium Plugin dan lainnya yang berhubungan dengan Minecraft, silahkan untuk berkomentar dibawah.

Untuk cara download file dalam website TouchCraft silahkan lihat disini >> Cara Download

Terima kasih, semoga bermanfaat.

Tulis Komentar

Lebih baru Lebih lama